Jubileum Koppelwedstrijd

Zondag, 15 september 2024

Jubileum Koppelwedstrijd Het Simmetje
Zaterdag 14 september 2024 heeft Hengelaarsvereniging Het Simmetje Diepenheim een gezellige Jubileum Koppelwedstrijd gehouden voor senioren aan het Twentekanaal te Lochem in het B vak onderverdeeld in 2 vakken (oneven nummers) ter ere van het 90-jarig bestaan van de Diepenheimse visvereniging. Rond 6.00 uur waren de eerste vissers al aanwezig voor de loting die om 6.30 uur zou geschieden. Nadat de voorzitter een woordje had gedaan en de loting (14 koppels) was verricht, togen de vissers naar de waterkant om hun visuitrusting gereed te maken. De viswedstrijd duurde van 7.30 uur tot 12.30 uur. Het weer was uitstekend maar de vangsten waren minder. Na afloop v/d koppelviswedstrijd en het wegen, gingen de vissers naar camping eetcafé de Mölnhöfte te Diepenheim waar de voorzitter in samenwerking met de bestuursleden de prijsuitreiking ging verrichten.
Het viskoppel Erik Roelofsen en dochter Floor Roelofsen wist de meeste vis ter weging brengen met 4.160 gram en werden in vak B de winnaar. Het viskoppel A. Schottink en D.J. Kloppenburg werden winnaar in het A vak met 2.040 gram. Het was een zéér geslaagde viskoppelwedstrijd en onder het genot van een hapje en een drankje werden de winnaars daar in het zonnetje gezet.
Eindstand winnaars vak A en B:
Vak A:
1. A. Schottink / D.J. Kloppenburg 2040 gram